Obiecany konkurs urodzinowy! Nagrody!

10:39 Unknown 8 Comments

Zgodnie z wczorajszą obietnicą ogłaszam konkurs urodzinowy! Pomyślałam, że skoro ja obchodzę urodziny to Wy również możecie dostać ode mnie prezent.

Konkurs trwa od dzisiaj (23.04) do środy 25 kwietnia 2012 roku, czyli do dnia urodzin.



Zasady:

  1. Aby wziąć udział w konkursie należy być członkiem grupy Maxymonium kulinarne na facebooku.
  2. W dniach od 23.04 do 25.04 będą przyjmowane zgłoszenia konkursowe.
  3. Ogłoszenie wyników w piątek 27.04 - informacji na ten temat należy szukać na stronie Maxymonium kulinarne na facebooku.
  4. Zgłoszenia w postaci przepisu oraz zdjęć należy przesyłać na adres mailowy: maxymonium@gmail.com

Konkurs:
Z racji tego, że konkurs dotyczy urodzin czekam na Wasze najlepsze przepisy na:
  • tort urodzinowy
  • danie główne
  • przystawkę
Spośród nadesłanych przepisów wybiorę moim zdaniem najlepszy i najbardziej odpowiadający moim gustom, a następnie zwycięzca każdej kategorii otrzyma prezent w postaci zestawów z serii drommar z 

Ty tu urządzisz



źródło zdjęć: www.ikea.com

8 komentarzy:

  1. zachęciłaś mnie do konkursu - dodam przepis na mój tort urodzinowy. Dodam jutro jeszcze kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo interesujący konkurs :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że finał konkursu będzie ekscytujący :)

      Usuń
  3. Czy można wysłać kilka przepisów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne! Im więcej przepisów tym większa szansa dla Was na wygranie danej kategorii :)

      Usuń
  4. Witaj:)
    Pięknie dziękuję za dzisiejsze komentarze!:) Co do Twojego konkursu, niestety moje maile do Ciebie nie dochodzą, wysłałam wczoraj dwa razy i nic:( Odpisałaś, że nie otrzymałaś moich zgłoszeń:( Taki oto Tort Ci proponowałam życząc wszystkiego najlepszego!:)
    http://abcmojejkuchni.blogspot.com/2012/04/tort-czekoladowy.html
    Przepraszam że daję link w komentarzu, pewnie się nie liczy, ale jak widać innej sposobności nie ma:( a sklep IKEA i ich kuchenne przedmioty uwielbiam więc jest o co walczyć:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za fajną zabawę i wyróżnienie w kategorii tort urodzinowy :D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...