Rozbałaganiona sałatka

18:36 Unknown 0 Comments

Od tygodnia cierpię na brak gazu w mieszkaniu z powodu wymiany instalacji. Dłuższe dokarmianie się na mieście sprawiło jednak, że z przyjemnością sięgnęłam po zielsko i zrobiłam troszkę rozbałaganioną sałatkę. Gorąco polecam jednak użycie świeżej fasolki szparagowej i dodatków takich jak sezam czy pestki słonecznika, których ja niestety mam deficyt.



składniki: sałata rzymska, ogórek zielony, fasolka szparagowa (u mnie z puszki), pomidor, kiełki słonecznika, sos tysiąca wysp , szczypiorek

wykonanie: Sałatę, ogórka, pomidora i kiełki umyć. Sałatę pokroić, ogórka w plastry również pokroić, a pomidora na ćwiartki. Dodać fasolkę szparagową, kiełki słonecznika i w zasadzie dowolne dodatki. Polać sosem i posypać posiekanym szczypiorkiem.

0 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...