Domowy burger

15:19 Unknown 0 Comments

Nie jestem zwolenniczką fast foodów, jednak przemawiają do mnie domowe odpowiedniki niektórych potraw serwowanych w barach szybkiej obsługi. Tym razem skusiłam się na domowego burgera.

składniki: kotlet: mięso mielone wieprzowo- wołowe, sól, pieprz, posiekana cebulka, posiekany koperek, posiekana szałwia, posiekany czosnek
sos na 1 porcję: 2 pełne łyżeczki majonezu, 3 łyżeczki ketchupu i łyżka musztardy (ja użyłam słodkiej Develey, polecam również rosyjską)
bułka, w moim przypadku ciabatta, sałata karbowana, plastry pomidora i ogórka, plaster sera żółtego

wykonanie: Składniki na kotleta mieszamy:


Formujemy kotleta i obsmażamy dokładnie z dwóch stron. Na sam koniec kładziemy plasterek sera na wierch aby się roztopił.
W międzyczasie bułkę kroimy na pół i wkładamy do opiekacza, dosłownie na chwilkę. Kiedy bułka się grzeje, robimy sos, którym następnie smarujemy bułkę.


Na posmarowaną bułkę kładziemy sałatę, a następnie wysmażonego kotleta.


Drugą bułkę smarujemy pozostałą częścią sosu, możemy również polać ketchupem i układamy pomidora i ogórka. W końcu domowe jedzenie smakuje najlepiej.


0 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...