Owoce morza z makaronem

19:01 Unknown 2 Comments

Dzisiejszy smak rozpoczął się przede wszystkim wizytą na dziale z winami. Przyszła mi chęć na musujące różowe winko z grenadiną... Jednak wychodząc sięgnęłam jeszcze po butelkę białego wina. Tylko co może pasować do winka? Pomyślałam o owocach morza z makaronem.


składniki: trójkolorowy makaron, opakowanie owoców morza, białe wino, pieczarki, cebula, 2 ząbki czosnku, sól, pieprz, cytryna, śmietana, oliwa truflowa

wykonanie: Makaron gotujemy według przepisu na opakowaniu. Na patelni rozgrzewamy oliwę truflową, wrzucamy posiekaną cebulę i posiekany czosnek wymieszany ze szczyptą soli. W międzyczasie kroimy pieczarki na talarki i wrzucamy na patelnię. Kiedy warzywka się przyrumienią podlewamy winem. Kiedy wino lekko wywietrzeje dokładamy owoce morza. Gotujemy kilka minut. Doprawiamy sokiem z cytryny oraz solą, pieprzem i lubczykiem. Można dodać odrobinę śmietany.

2 komentarze:

  1. Dobre... Słyszałem, że oliwa truflowa potrafi czynić cuda, sam jeszcze nie próbowałem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc już z samym makaronem smakowała dobrze... ;)interesujący aromat... :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...