Rafaello i zaginione zdjęcie

10:46 Unknown 0 Comments

Z przykrością stwierdziłam, że zaginęło mi jedno zdjęcie ciasta, które ja zamierzałam wrzucić w przepisie jako główne... W związku z tym moje Rafaello jest dzisiaj osierocone ale zapewniam, że smak tego ciasta będzie dla Was idealną rekompensatą za brak zdjęcia przekroju ciasta!




składniki: (na małą blaszkę) 1 paczka krakersów, 1 litr mleka, 2 budynie z prawdziwą wanilią, 3/4 szkl. cukru, 3 łyżki mąki ziemniaczanej, 1 żółtko, 250g masła, 100-150g wiórek kokosowych, dodatkowo 5 krakersów i 50g wiórków kokosowych do posypania


wykonanie: 1/2 litra zimnego mleka mieszamy z budyniami oraz mąką ziemniaczaną. Pozostałe mleko zagotowujemy z cukrem i dolewamy mleko wymieszane z budyniami cały czas mieszając aż masa ładnie zgęstnieje. Studzimy. Masło ucieramy z żółtkiem i miksujemy z budyniem. Następnie dodajemy wiórki  i ponownie dokładnie ucieramy. Blaszkę wykładamy papierem do pieczenia. Na dnie układamy krakersy, na które nakładamy masę budyniową i ponownie układamy krakersy i masę. Układamy naprzemiennie trzy warstwy krakersów i trzy warstwy kremu. Następnie w blenderze miksujemy dodatkowe krakersy wraz z 50g wiórków i posypujemy wierzch ciasta. Wstawiamy do lodówki.












0 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...