Zupa z soczewicy firmy SYS oraz testowanie form ze sklepu garneczki.pl

12:39 Unknown 0 Comments

Dzisiejszy wpis postanowiłam poświęcić produktom firmy SYS oraz formom ze sklepu garneczki.pl.
Jakiś czas temu poprosiłam firmę SYS o udostępnienie mi swoich produktów w celu przetestowania i, być może, odkrycia nowych smaków. Firma SYS od 1990 roku zajmuje się uprawą i suszeniem warzyw, czego możemy dowiedzieć się ze strony internetowej. Pierwszy raz produkty tej w firmy wpadły mi w oko podczas szybkich zakupów w sklepie. Szukałam wówczas kaszy gryczanej z myślą o przyrządzeniu kaszy z duszonymi pieczarkami. Ku mojemu zdziwieniu znalazłam "kaszę gryczaną z grzybami" z serii Dania Babci Zosi. Oczywiście produkt kupiłam i tylko po powrocie do domu wzięłam się za przygtowanie - od razu zaskoczyła mnie funkcjonalność związana z zapakowaniem kaszy: w opakowaniu znajdują się dwie osobne torebeczki (całe opakowanie 250g). Ogólnie rzecz biorąc, produkt, mimo dość wygórowanej ceny,  mogłabym ocenić na 5+. Dzisiaj mam dla Was jednak inny produkt, mianowicie, zupę z soczewicy.
Produkt po przygotowaniu według instrukcji na opakowaniu jest dość mdły, jednak nie ma co się zrażać - jest za to całkiem dobrą bazą do przygotowania ciekawej zupki z dodatkiem soczewicy: wystarczy wodę z instrukcji zastąpić aromatycznym bulionem, dodać starte na tarce warzywa (marchewka, pietruszka), dodać lane kluseczki bądź pokrojone w kostkę ziemniaki i gotować. Osobiście wybrałam kluseczki, a na koniec zaprawiłam zupę śmietaną, co sugeruje producent, oraz dodałam odrobinę koperku.




A teraz czas zmienić temat - sklep internetowy garneczki.pl przesłał mi do przetestowania świetną, rozsuwaną formę do tortów, w związku z czym mam możliwość wyboru jakiej wielkości biszkopt zamierzam upiec bez konieczności wyciągania różnej wielkości blach. Dodatkowo otrzymałam formę silikonową idealną do przygotowania czekoladek z nadzieniem. Wkrótce relacja z przygotowanych słodkości, a tymczasem przedstawiam produkty:



0 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...