Sycący tost ze szpinakiem

21:34 Unknown 6 Comments

Jak powszechnie wiadomo, niewiele potrzeba aby zrobić coś smacznego, a szybkiego. Dla mnie, dzisiejszego wieczoru, właśnie mój sycący tost okazał się takim małym kulinarnym cudeńkiem.



składniki: 4 kromki chleba tostowego graham, 1 pomidor śliwkowy, 2 plasterki sera mozarella, świeży szpinak w ilości według uznania, 2 plastry wędliny drobiowej, odrobina masła do posmarowania tostów

wykonanie: Tosty smarujemy cienko masłem i układamy na 2 kromkach: wędlinę, następnie pomidory pokrojone w plasterki, a na 2 pozostałych kromkach: szpinak i mozarellę. Dwie różne kromki składamy w jeden tost i wkładamy do rozgrzanego tostera.

6 komentarzy:

  1. Od samego patrzenia człowiek robi się głodny!

    Obserwuję, by wpadać tutaj częściej w odwiedziny! ;-)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie mi bardzo miło! Zapraszam jak najczęściej! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Podobno ładne wyglądające jedzenie zachęca do jedzenia :)

      Usuń
  4. Bardzo lubię tosty, te są super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie najważniejsze, że mają sporo nadzienia :)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...